Կարող ե՞ք պատկերացնել, թե արհեստական բանականության կիրառմամբ ինչպիսի՞ ընթացք կունենար Շիրվանզադեի «Քաոս»-ը մեր օրերում:
Եվրասիա ավագ դպրոցի 10-րդ և 12-րդ դասարանների աշակերտները կլոր սեղանի շուրջ քննարկման էին ներկայացրել Ալեքսանդր Շիրվանզադեի «Քաոս» վեպի հիման վրա ` «Ինչպե՞ս էր արդյունաբերական հեղափոխությունը ազդում մարդկանց ինքնության ձևավորման վրա» խորագրով իրենց նախագիծը:
Քննարկման ընթացքում աշակերտները անդրադարձան աշխարհագրության, պատմության, իրավագիտության, կենսաբանության տեսանկյունից թե ինչպես է Շիրվանզադեն ներկայացնում վեպի դեպքերի զարգացումները և դրանց արդյունքում հերոսների ինքնության ձևավորման առանձնահատկությունները՝ այն էլ արհեստական բանակնության կիրարռմամբ:
Ավարտին ամփոփեցին վեպի խորքային իմաստը և ի՞նչ տպավորություն է թողնում վեպը ժամանակակից ընթերցողի վրա։